Terug naar Onze mensen

Jasper Habermehl

Intelligente verbinder

Jasper is een gedisciplineerde en gedreven verbinder tussen mens en techniek. Een belangrijke drijfveer voor Jasper is zijn eigen ambitie: uitdaging is voor hem de sleutel naar goed presteren. Jasper is sociaal betrokken, behulpzaam en heeft een gezond gevoel voor humor; kwaliteiten die hem een prettig persoon maken om mee samen te werken. Met zijn energie en sociale vaardigheden weet hij mensen te motiveren en mee te nemen in een proces. In zijn vrije tijd speelt Jasper graag een potje voetbal met vrienden.

Vooropleiding: Supply Chain Management

Zijn brede oriëntatie, intelligentie en doorzettingsvermogen hebben hem in zijn studie Supply Chain Management geholpen om oplossingen te vinden voor complexe vraagstukken. En die ervaring kan hij als Trainee weer goed gebruiken.

Project tijdens startperiode: Allinq

Tijdens het Startproject heeft Jasper zich beziggehouden met het 'proces van processen'. Dat klinkt best gek, maar dat is het niet. Het betekent hoe je processen vastlegt en hoe je deze in de toekomst borgt.

Hoe heeft hij zijn Startproject aangepakt? Jasper heeft eerst gekeken naar methodes om processen vast te leggen, en vervolgens hoe je deze up to date kunt houden. Door met de eindgebruikers het gesprek aan te gaan heeft hij een uitgebreid beeld gekregen van de wensen en eisen binnen de organisatie, bijvoorbeeld op het gebied van werkwijzen en gebruiksgemak. Al die informatie heeft Jasper vervolgens gebruikt om een advies te schrijven, inclusief een business case om kosten/tijd te besparen door processen vast te leggen.

Functie: Projectleider bij Allinq

Als projectleider is Jasper verantwoordelijk voor verschillende projecten binnen het Housing departement van Allinq. Denk hierbij aan het neerzetten van een proceshuis, waarbij Jasper het doel heeft zoveel mogelijk processen binnen korte tijd in kaart te brengen. Dit uiteraard zonder kwaliteit uit het oog te verliezen. Een ander project is het opzetten van de Service Desk Housing waar op jaarbasis zo'n 22.000 vragen binnenkomen over technische gebouwen. Zijn project begint bij stap 1: zorgen dat er een team klaarzit om de telefoon op te nemen. Hiervoor moest een team van Service Desk medewerkers aangenomen- en getraind worden. De tweede stap is het realiseren van een Service Management systeem voor de Service Desk. Met zo'n systeem kunnen zo efficiënt mogelijk de incidenten door worden gezet naar de juiste afdelingen.

Ook verzorgt Jasper inzichten voor het Housing departement door datastromen te integreren en nieuwe geautomatiseerde rapportages te maken. Deze inzichten kunnen vervolgens weer leiden tot nieuwe verbeterprojecten binnen de Housing organisatie.

Doordat de werkzaamheden voor de helft met techniek (data en systemen) te maken hebben en voor de andere helft met mensen (processen en teams) beleeft Jasper veel plezier aan de verschillende projecten. Voor Jasper is het precies de diversiteit en uitdaging die hij zoekt.

 

Zoek je ook uitdaging in je werk? Jasper kan je er alles over vertellen. Stuur hem maar een mail door op het envelopje te klikken.

In het kort

Profielfoto Jasper Habermehl
  • Type: Starter
  • Profiel: Intelligente verbinder
  • Vooropleiding: Supply Chain Management
  • Startproject: Allinq
  • Functie: Projectleider bij Allinq