Karen Vossen

Karen

Karen
Vossen

Zorgvuldige Doener
Functional Application Manager
KLM

Zorgvuldige Doener

Karen houdt van zaken afronden en doet dit met een relaxte houding. Ze is taakgericht en heeft hoge verwachtingen van haarzelf en mensen om haar heen. Ze krijgt energie van het aanpakken van problemen en doet dit op nauwkeurige wijze met een gezonde vastberadenheid. Tijdens haar stage als account assistant heeft ze haar passie voor analyse en het uitzoeken van feiten gevonden en heeft daardoor veel respect voor mensen die deskundigheid tonen. Ook heeft ze hier haar toewijding en ondernemendheid kunnen tonen. Ze neemt de tijd om iets uit te zoeken en heeft wanneer ze aan het woord is een goed doordacht verhaal. Karen heeft tijdens haar bachelor International Business en master Managing in a Global Context de gelegenheid genomen om lange tijd in het buitenland door te brengen. Daar heeft ze veel profijt gehad van haar open houding en het makkelijk maken van nieuwe contacten.

Vooropleiding: International Business en Managing in a Global Context

Karen heeft in Groningen haar bachelor International Business gevolgd en in het Zweedse Jönköping haar master Managing in a Global Context. Tijdens haar studie heeft ze semesters in China en Nieuw Zeeland gestudeerd, en is ze actief geweest in meerdere commissies.

Project tijdens startperiode: BAM

Karen zat tijdens haar EVG startproject op de afdeling Software Asset Management bij BAM en was verantwoordelijk voor het onderzoeken wie er BAM breed betrokken zijn bij software licenties. Daarnaast onderzocht ze ook hun kennis met betrekking tot licentie management. 

Huidige functie: Functional Application Manager bij KLM Engineering & Maintenance

Karen is bij KLM Engineering & Maintenance aan de slag gegaan als Functional Application Manager, waarbij ze verschillende applicaties beheert voor de teams Big Data en Customer Management. Ze voegt bijvoorbeeld gebruikers toe aan de applicaties, test (nieuwe) functionaliteiten en houdt zich bezig met de handleidingen. Als er een incident is met een van de applicaties, wordt deze vanuit de Helpdesk naar Karen gestuurd, zodat zij kan zorgen dat die opgelost wordt of naar de juiste personen doorgezet wordt.

Heb je nog vragen over deze brede functie? Stuur Karen dan maar een mailtje. Zij kan je er alles over vertellen!