Maandag 11 november trapten we de achttiende EVG Academy af. Twaalf nieuwe talenten gaan de komende vier weken aan de slag in onze Academy. Met uitdagende challenges ontdekken ze wie ze zijn, waar hun kracht ligt en wat ze echt willen. Het doel? Een mooie match maken met een opdrachtgever die perfect bij hen past.
De talenten buigen zich de komende vier weken over vraagstukken van KLM, Just Eat Takeaway en Wigo4it: een leuke mix van opdrachtgevers met elk een interessant vraagstuk.
KLM – Rapportageformulier in een nieuw jasje
De afdeling ‘SPL/ZY’ Outstations van KLM Cityhopper is verantwoordelijk voor de grondafhandeling op tachtig bestemmingen. Het rapporteren van handelingen gebeurt bij deze afdeling al jaren volgens hetzelfde formulier. Tijd voor vernieuwing! De challenge vanuit KLM is het ontwikkelen van een rapportageformulier voor stationbezoeken op een moderne, geautomatiseerde manier waardoor informatie beter inzichtelijk is. Een leuke uitdaging voor onze academy deelnemers Jochem, Freek, Zoë en Hella.
Just Eat Takeaway – Een community voor verandering
Thuisbezorgd, ook wel Just Eat Takeaway, is niet meer weg te denken uit Nederland. Het platform heeft daarnaast ook internationaal succes in maar liefst 25 landen. Een doelstelling voor 2024 is het uitwerken van een opzet voor een Change Community, waar werknemers uitdagingen en resultaten met elkaar kunnen delen omtrent de menselijke kant van verandering. De challenge? Zorgen dat collega’s ondanks online werken en drukke agenda’s elkaar via deze community willen helpen. Laat dit nu net een toffe case zijn voor onze talenten Lisa, Renee, Jamiro en Lara.
Wigo4it – Naar een gebruiksvriendelijke website
Overheidscoöperatie Wigo4it levert software voor de gemeenten Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Met een recente interne implementatie van de nieuwe huisstijl is de volgende stap om te focussen op de gebruiksvriendelijkheid van de website, voordat ook hier de nieuwe huisstijl wordt gepresenteerd. Aan onze trainees Thijs, Daphne, Femke en Stan de taak om na te denken over deze gebruiksvriendelijkheid en de content op de juiste manier te ordenen en presenteren.
Met deze uitdagende opdrachten gaan onze talenten de komende vier weken aan de slag om hun talenten te ontdekken en hun vaardigheden aan te scherpen. Wij kijken uit naar de resultaten en zijn trots op deze nieuwe lichting talenten die klaarstaan om het verschil te maken.
Benieuwd hoe de trainees het aanpakken en welke impact ze gaan maken? Blijf ons volgen en ontdek hun verhalen.